Opgelost door Groupon Nederland: Theorie cursus: Snel op de weg toegang 6 maanden, na ongeveer 2 maanden afgesloten.

# 196085
Richard

Ik heb via GROUPON een voucher gekocht voor de theorie cursus, van SNEL OP DE WEG, met die voucher zou ik 6 maanden gebruik kunnen maken van de cursus.

Na ongeveer 80 dagen hebben ze mij van de cursus uitgesloten, met de mededeling
dat die verlopen is.
Wat niet het geval.

Meerdere keren naar GROUPON gemaild, ze schreven keer op keer weer, dat ze er
aan het werken zijn, ben nu al bijna 6 weken aan het wachten om weer toegelaten te worden voor die cursus.
Niemand reageert hierop, GROUPON niet, en SNEL OP DE WEG ook niet.

Als GROUPON het niet met SNEL OP DE WEG kan oplossen, waarom geven ze mij dan niet een te goed bon/coupon, of geven ze mij een andere theorie cursus ter compensatie.
En als dat niet mogelijk is, geef mij dan het geld terug wat ik betaald heb voor die cursus.

Zolang dit niet opgelost wordt, betekent het dat ik het vertrouwen in hun verloren heb, en niets meer van hun wil en zal afnemen, en dit ook kenbaar zal maken in mijn vrienden en kennissen kring.

Richard
    Groupon heeft na ongeveer 2 maanden dan uiteindelijk het opgelost door me te compenseren met Groupon credits.
    Zou prettiger zijn als er in de toekomst bij problemen sneller gereageerd wordt met een passende oplossing.
    Dat zou Groupon zeker ten goede komen,
    Ieder geval bedankt voor gepaste oplossing.

Richard

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?