Opgelost door Groupon Nederland: Twee groupon coupons kan niet gebruiken

lijia728

Ik heb twee coupon bij groupon bestelt, en toen wil ik natuurlijk beide coupons gebruiken. Maar een coupon kan ik niet in het weekend gebruiken, anders moet ik 5 euro extra per persoon betalen WAAROM moet ik 5euro per persoon betalen?? en de andere coupon kan ook niet in het weekend gebruiken en moet in lunch tijd.Ik moet overdag werken. vrij nemen voor pannenkoek??Het is echt belachelijk, toen ik de twee coupons gekocht. het staat niet in de deal, anders heb ik de twee coupons nooit gekocht.Ik heb contact opnemen met groupon, maar zij geven alleen advies dat ik moet de beide coupon aan andere mensen geven. Ik wil niet aan andere geven. ik wil graag mijn bestellingen annuleren en mijn geld terug aangezien de beide coupon zijn niet wat ik bestelt heb. zie bijlages als bewijzen

Geld terug op mijn bankrekening

Groupon.nl
    Beste mevrouw Yi, Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te vernemen dat u een negatieve ervaring hebt met Groupon. Onze klantenservice zal u per mail contacteren. Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Support.
    lijia728
    IK Ben wel tevreden met deze oplossingbedankt

lijia728

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?