Klacht Groupon Nederland: Valentini elektrische fiets niet te repareren geen servicepunten, garantie bureaucratische onzin

M. Loon

Ik heb een elektrische fiets gekocht op 18 mei 2018. Helaas ondanks dat de batterij opgeladen is rijdt de elektrische fiets niet meer elektrisch. Ik besluit naar de fietsenmaker te gaan echter deze geeft aan dat hij voor het merk Valentini geen onderdelen heeft. Zijn advies vraag aan Groupon om een service punt.
1e keer dat ik bel wordt dat geweigerd wat ik val nog onder de garantie en dan moet mijn klacht doorgezet worden naar de interne afdeling die dan per mail contact maken. Ik geef aan dat ivm een ziekenhuisopname ik erg afhankelijk ben van de fiets echter dit is de procedure wel zullen zij spoed vermelden
De volgende dag heb ik einde middag nog niets vernomen. Dus bel ik opnieuw dit maal krijg ik 1000x excuus en zal ik zsm wat horen
De volgende dag heb ik om 11.00 nog niet gehoord ik bel dus opnieuw te meer dat het verzoek om het telefoongesprek te waarderen wel binnen is. Nu krijg ik te horen dat ik foto's van de fiets moet mailen. Dat vind ik gek immers is mijn map aankopen kunnen zij het model zien. Ik vraag nogmaals om de interne afdeling echter dat kan niet. Een leidinggevende is er ook niet. Echter de klantenservice blijft hameren op de foto's en zegt toe dat het dan in orde komen zal. Zij zelf zou hiervoor zorg dragen. Dan verstuur ik om 12.00 toch maar de foto's. En om 13.00 mijn frustratie inclusief 3 foto's Dan krijg ik om 15.53 een mail dat na aanleiding van mijn telefonisch gesprek ik foto's moet opsturen en duidelijker moet uitleggen wat er met mijn fiets aan de hand is. Ik mail boos terug dat de foto's reeds in hun bezit zijn en dat ik geen fietsenmaker ben. Vanochtend had ik gezegd dat ik de consumentenbond ging raadplegen en later dat ik hen geraadpleegd had. In mijn mail heb ik aangegeven dat ik het ging melden als dit vanavond niet tot de gewenste resultaten zou leiden op klachtenkompas. Helaas toen ik opnieuw belde was er weer geen antwoord. Dus zei ik dat ik het nu ging melden. Het is nu bijna 18.00 net komt er een mail binnen dat zij er mee bezig zijn en of ik nog even verder wil afwachten. Nee want ik moet 8 mei het ziekenhuis in ben afhankelijk van deze fiets. Ik voel mij niet serieus genomen daar baal ik van

Of de interne afdeling belt me hoe zij de fiets vanuit de garantie gaan repareren. Of zij vertellen me waar ik hem kan laten kan laten repareren voor dat ik het ziekenhuis in ga.

M. Loon
    Nog niet opgelost

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?