Klacht Groupon Nederland: Verkeerd artikel geleverd

Pepitadefoer

Ik heb converse all stars hoog besteld en groupon levert converse all stars laag. Ik bellen met de klantenservice, die zeggen niks aan te doen. Stuur maar terug. Groupon levert mij het verkeerde, ik wil gewoon mijn hoge all stars ontvangen. Nee dat kan niet zeggen ze. Op. Retour zenden kan, maar dan moet u een etiket uitprinten. Ik ze mevrouw ik heb geen printer. Nou dan heeft u pech zegt de klantenservice, dan kost het u 6,95 retour zenden. Ik vraag kunt u dan een retour etiket naar mij opsturen, jullie leveren namelijk het verkeerde, ik heb netjes betaald. Lossen jullie het maar op. Nee dat kon niet! Ik vind het schandalig! Groupon levert iets niet volgens afspraak en ik mag het zelf oplossen? Zo werkt het niet vlgns mij.

Nieuwe levering van HOGE all stars maat 39 navy blue

Groupon.nl
    Beste Defoer,
    Bedankt voor uw bericht. Dat is heel vervelend.
    Voor het retouren moet u dat wel uitprinten omdat er anders kosten aan verbonden zijn. Onze excuses voor het ongemak.
    Groupon Customer Support
    Pepitadefoer
    Ik lees geen enkele oplossing vanuit grouppon. Ik wil graag nieuwe all stars opgestuurd krijgen of een retour etiket opgestuurd.
    Groupon.nl
    Beste Defoer,
    We hebben uw bericht doorgezet naar onze desbetreffende afdeling. U hoort binnen 5 dagen een terugkoppeling per e-mail.
    Groupon Customer Support
    Pepitadefoer
    Van de desbetreffende afdeling heb ik meegekregen dat u de lage All Stars dient te retourneren. Een nalevering van de hoge All Stars zijn helaas niet meer voorradig. Na de verkeerde bestelling te hebben geretourneerd, ontvangt u vervolgens het volledig aankoopbedrag terug.Als u zelf geen printer heeft om het etiket uit te printen, zijn er diverse mogelijkheden om alsnog een afdruk te maken van uw groupon. Zo is het mogelijk om dit door derden te Laten doen, of u gaat naar de printshop .

Pepitadefoer

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?