Klacht Groupon Nederland: Verkeerd artikel geleverd
Details
Klacht
Ik heb converse all stars hoog besteld en groupon levert converse all stars laag. Ik bellen met de klantenservice, die zeggen niks aan te doen. Stuur maar terug. Groupon levert mij het verkeerde, ik wil gewoon mijn hoge all stars ontvangen. Nee dat kan niet zeggen ze. Op. Retour zenden kan, maar dan moet u een etiket uitprinten. Ik ze mevrouw ik heb geen printer. Nou dan heeft u pech zegt de klantenservice, dan kost het u 6,95 retour zenden. Ik vraag kunt u dan een retour etiket naar mij opsturen, jullie leveren namelijk het verkeerde, ik heb netjes betaald. Lossen jullie het maar op. Nee dat kon niet! Ik vind het schandalig! Groupon levert iets niet volgens afspraak en ik mag het zelf oplossen? Zo werkt het niet vlgns mij.Gewenste oplossing
Nieuwe levering van HOGE all stars maat 39 navy blue- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.