Opgelost door Groupon Nederland: Verzilveren Groupondeal niet mogelijk omdat restaurant volgeboekt was

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 125209
Gebruiker
Miriam
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In mei heb ik een Groupon gekocht, t.w. een 3 gangenmenu voor 4 personen bij restaurant De Postkoets in Haaksbergen. Deze Groupon was geldig t/m 18 aug. Op 13 aug. heb ik gebeld met het restaurant om te reserveren. Mij werd te kennen gegeven dat dit niet mogelijk was t/m 18 aug. omdat ze helemaal waren volgeboekt. Dit heb ik direct gemeld bij Groupon met het verzoek mij het vooruit betaalde bedrag contant terug te storten.
Na enkele dagen ontving ik een mailtje waarin mij werd aangeboden het bedrag in credits terug te storten. Daarop heb ik weer gemaild en gezegd dat ik hierop geen prijs stelde en het bedrag contant wilde ontvangen.
Vandaag ontving ik weer een mailtje, waarin mij werd meegedeeld dat ik helaas te laat was met verzilveren van mijn groupon en daarom het geld en credits kwijt ben.
Voor de goede orde: ik heb op tijd gemeld dat ik de Groupon niet kon verzilveren!

De oplossing

Vooruit betaalde bedrag retour op mijn rekening.

2 reacties

  1. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste mevrouw Moes-Smit,

    Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat u tot op heden nog geen terugbetaling heeft ontvangen.

    Inmiddels is het aankoopbedrag van de deal: "Viergangen keuzemenu voor 2, 4 of 6 personen bij Bistro de Postkoets" terugbetaald aan u. De terugbetaling heeft plaatsgevonden op 26.08.2015.

    In dit geval ontvangt u 64.99 euro op uw bankrekening.

    Wij vragen u vriendelijk er rekening mee te houden dat een transactie naar uw bankrekening vijf à tien werkdagen in beslag kan nemen, nadat het aankoopbedrag is overgemaakt door Groupon.

    Ik hoop u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben betreft de terugbetaling en wens u een fijne dag toe.

    Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Support
  2. Auteur
    Miriam
    Datum
    Klacht is inmiddels naar tevredenheid afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Miriam
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen