Klacht Groupon Nederland: Via groupon gekochte heren sweater kan ik niet terugsturen naar uniquelydeals

Klachtnummer
# 133449
Gebruiker
F
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Contact gezocht met t bedrijf en groupon, om de sweater retour te doen, de kwaliteit er van was niet als verwacht, erg slecht, enkele dagen achter elkaar op de 3e of
4e dag zou ik volgens groupon na 6 dagen wat van ze horen, dat was gisteren.
Dus niet .
Hoe moeilijk kan t zijn ?
Ik zag hier al zo n zelfde klacht.

Gewenste oplossing

Retour zenden en mijn geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste mevrouw de Voer,

    Vervelend om te vernemen dat u de deal aanbieder niet heeft kunnen bereiken.

    Omdat we niet binnen de gestelde termijn een oplossing hebben voor uw kwestie, hebben wij besloten het aankoopbedrag van de deal: ''1 wintertrui met rits - blauw - maat L'' aan u terug te betalen.

    In dit geval ontvangt u een terugbetaling van 19.99 euro.

    Wij vragen u vriendelijk er rekening mee te houden dat een transactie naar uw bankrekening vijf à tien werkdagen in beslag kan nemen. Heeft u met een creditcard betaald? Dan kan het maximaal 30 dagen duren voordat uw creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt. Deze terugbetaling is zichtbaar op uw maandelijkse credit card afrekening.

    Hopende u voldoende geinformeerd te hebben omtrent de terugbetaling.

    Met vriendelijke groet,
    Groupon Customer Support

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen