Opgelost door Groupon Nederland: Volgeboekte workshops leiden tot onbruikbare vouchers

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 14451
Gebruiker
Anoniem
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb 3 workshops gekocht via groupon, waarvan ik voor geen één daadwerkelijk de cursus heb kunnen volgen omdat alles steeds volgeboekt was.
De aanbieders van de workshops hebben mij geinformeerd dat zij zelf zeer ontevreden zijn over de werkwijze van Groupon, omdat er grote aantallen workshops worden verkocht, zonder dat er rekening wordt gehouden met hoeveel workshops de aanbieder daadwerkelijk kan realiseren.
Ik heb geen vertrouwen meer in Groupon, en wil om die reden graag mijn totale aankoopbedrag voor alle 3 de workshops teruggestort krijgen op mijn rekeningnummer 9291134 t.n.v. J.E.N. Flanegin te Rotterdam.
De workshops waar het om gaat samen met bijbehorende vouchercode zijn:
- Workshop Art-clay silver ringen maken
Vouchercode: 21/1180 Controlecode: 36A0A6ED74 Aankoopbedrag: €69
- Introductiecursus Naaien:
Vouchercode: 2/2416 Controlecode: 6488F11339 Aankoopbedrag: €19
- Workshop Pottenbakken:
Vouchercode: 29/9476 Controlecode: 0A65EF1C9D Aankoopbedrag: €24



De oplossing

Ik heb geen vertrouwen meer in Groupon, en wil om die reden graag mijn totale aankoopbedrag voor alle 3 de workshops teruggestort krijgen op mijn rekeningnummer 9291134 t.n.v. J.E.N. Flanegin te Rotterdam. De workshops waar het om gaat samen met bijbehorende vouchercode zijn:

- Workshop Art-clay silver ringen maken Vouchercode: 21/1180 Controlecode: 36A0A6ED74 Aankoopbedrag: €69

- Introductiecursus Naaien: Vouchercode: 2/2416 Controlecode: 6488F11339 Aankoopbedrag: €19

- Workshop Pottenbakken: Vouchercode: 29/9476 Controlecode: 0A65EF1C9D Aankoopbedrag: €24

4 reacties

  1. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste Natasha,Volgens onze gegevens is uw vraag inmiddels behandeld en opgelost. Onze klantenservice heeft namelijk vandaag via de e-mail contact met u opgenomen hierover. Indien het niet opgelost is, laat het ons dan alstublieft weten. Dat kan door te reageren op dit bericht of stuur een e-mail naar support@groupon.nl. Alvast bedankt en met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
  2. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Ik heb inmiddels mailtjes verstuurd naar info@groupon waarop te zien is dat ik wel degelijk voor het verlopen van de groupons afspraken heb proberen te maken, maar dat de workshops al ver voor het verstrijken van de vouchers vol zitten, daarom wil ik geen credits, want dat zal alleen maar tot hetzelfde probleem leiden.
  3. Auteur
    Groupon.nl
    Datum
    Beste Natasha,Bedankt voor uw bericht. De correspondentie met de drie partners hebben we inmiddels bekeken. We zullen inderdaad het volledige aankoopbedrag van de drie vouchers terugstorten op uw rekening. Onze klantenservice zal hiervan nog een bevestiging sturen via de e-mail. Onze excuses voor al het ongemak.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
  4. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Net zoals ik klaag, wil ik ook graag complimenten geven wanneer het wel goed gaat, en ik ben zeer tevreden met de afhandeling van mijn klacht!
    Ontzettend bedankt voor de moeite!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anoniem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen