Opgelost door Groupon Nederland: Voucher verzilverd, diensten nooit ontvangen. Restitutie bedrag vouchers en vergoeding kosten

Cha

Wij hebben binnen het gestelde termijn en na ontvangst van de verlengingsvoucher geen gebruik kunnen maken van de Alpincenter Bottrop All-in dagpassen, dit wegens technische redenen en volboeking. Wij hebben meerdere malen getracht gebruik te kunnen maken van de Alphincenter en zijn daardoor meerdere keren voor niks vanuit Den Haag naar Bottrop gereden. Nu wil ik graag een restitutie, hierover heb ik contact opgenomen met alpincenter, zij bieden geen oplossing. In het laatste mailtje naar groupon werd aangegeven dat er binnen 10 dagen een oplossing zou komen. Onlangs heb ik weer een mail verstuurd en geen respons gehad.

Restitutie voucher bedrag 2 x €19
Brandstof vergoeding: €66
Den Haag - Alpincenter Bottrop
Alpincenter - Den Haag

Totaal: €104

Groupon.nl
    Beste Chalina,Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat u geen gebruik heeft kunnen maken van de vouchers voor bij Alpincenter Bottrop. Wij zullen uw gegevens gelijk doorsturen naar onze Financiële afdeling. Zodra de vouchers zijn geannuleerd, ontvangt u nog een bevestiging van ons via de e-mail. Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
    Cha
    Ik heb nog geen bevestigingsmail van u mogen ontvangen, graag ontvang ik spoedig een update van de stand van zaken.
    Groupon.nl
    Beste Chalina,We hebben het gelijk voor u nagekeken in ons systeem. Uw gegevens liggen bij onze Financiële afdeling en zij zullen de annulering eerdaags in orde maken. zodra zij dit gedaan hebben, ontvangt u de bevestiging via de e-mail. Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
    Cha
    Heb inmiddels een nieuwe klacht geplaatst

Cha

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?