Opgelost door Groupon Nederland: Waar zijn mijn stoelen?

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 173205
Gebruiker
Jplas123
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb op 22 mei 6 stoelen besteld. Deze zouden na ca. 2 weken geleverd worden. Niemand binnen Groupon kan aangeven waar de stoelen zijn of wanneer ze geleverd worden. Tevens was het in eerste instantie wel mogelijk om via de chatservice het afleveradres te wijzigen (i.v.m. een verhuizing woon ik niet meer op het afleveradres). Later bleek dit niet meer te kunnen. De medewerkers zitten niet op één lijn. Wanneer ik de ‘gebruikelijke’ 10 werkdagen reactietijd van Groupon afgewacht heb, krijg ik doodleuk een mail of mijn probleem nog steeds lopende is of dat het ticket gesloten kan worden; zonder ook maar één melding omtrent de whereabouts van mijn stoelen. Heb het zowel telefonisch alsmede via de chatservice alsmede Facebook Groupon geprobeerd; 0.0 reactie die mij verder helpt.

De oplossing

Snelle levering van de stoelen, het liefst op het nieuwe afleveradres

1 reactie

  1. Auteur
    Jplas123
    Datum
    Gelijk na het plaatsen van berichten op meerdere klachtensites een reactie ontvangen dat ik mijn geld terug zou krijgen. Een dag later stond het op de rekening.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jplas123
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen