Opgelost door Groupon Nederland: Waar zijn mijn stoelen?

Jplas123

Heb op 22 mei 6 stoelen besteld. Deze zouden na ca. 2 weken geleverd worden. Niemand binnen Groupon kan aangeven waar de stoelen zijn of wanneer ze geleverd worden. Tevens was het in eerste instantie wel mogelijk om via de chatservice het afleveradres te wijzigen (i.v.m. een verhuizing woon ik niet meer op het afleveradres). Later bleek dit niet meer te kunnen. De medewerkers zitten niet op één lijn. Wanneer ik de ‘gebruikelijke’ 10 werkdagen reactietijd van Groupon afgewacht heb, krijg ik doodleuk een mail of mijn probleem nog steeds lopende is of dat het ticket gesloten kan worden; zonder ook maar één melding omtrent de whereabouts van mijn stoelen. Heb het zowel telefonisch alsmede via de chatservice alsmede Facebook Groupon geprobeerd; 0.0 reactie die mij verder helpt.

Snelle levering van de stoelen, het liefst op het nieuwe afleveradres

Jplas123
    Gelijk na het plaatsen van berichten op meerdere klachtensites een reactie ontvangen dat ik mijn geld terug zou krijgen. Een dag later stond het op de rekening.

Jplas123

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?