Klacht Groupon Nederland: Wel betaald, niets ontvangen. Levertijd zou 21 dagen zijn. Nu inmiddels bijna 40 dagen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 450760
Gebruiker
Dick
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 30 april bericht ontvangen: het bestelde is verzonden. Tot op heden 4 juni, niets ontvangen. Het contactformulier is niet bereikbaar. Een email gestuurd, het antwoord: email adres is niet meer actief, in de email staat een telefoonnummer dat gebeld kan worden, maar als je belt krijg je te horen: telefoonnummer is niet meer actief. Wel van deze lieden een mail ontvangen of ik een enquête in wil vullen over het geleverde artikel!!!! Voel me intussen behoorlijk beduveld.

De oplossing

Leveren, waarvoor betaald is.

1 reactie

  1. Auteur
    Dick
    Datum
    Nu 9 juni nog steeds niets ontvangen en Groupon zwijgt in alle talen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dick
Datum
Uiteindelijke oplossing
Taal noch teken van Groupon. Ze zijn nog steeds niet bereikbaar en waarvoor ik op 27 april betaald heb en waarvan ze op 30 april bericht stuurden: het is verzonden, is nog steeds niet ontvangen. Onbehoorlijker kun je je als bedrijf niet gedragen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen