Klacht Groupon Nederland: Wel geld afgeschreven voor een bon, maar de bon nog niet ontvangen

tamme piebe de jong

Hallo.
Via de site groupon, heb ik een groupon bon besteld voor 2personen te wokken naar lotus plaza in veenwouden. Ik moet een account aanmaken, dit heb ik gedaan via facebook op de site groupon. Per direct werd er geld van mijn rekening afgeschreven, voor deze bon. Maar tot op de dag van vandaag nog geen bon gezien. Meerde malen met verschillende mensen van groupon gebeld, en die zeiden: het email adres komt niet in ons bestand, prima....maar hoe kan er dan wel centen worden afgeschreven van rekeningnummer. Nu vandaag naar een pissig telefoon, moest ik maar doodleuk via deze site een klacht in dienen en dan werd het wel opgelost, ik ben er een beetje klaar mee....wel betalen geen bon krijgen, en van het kastje naar de muur worden gestuurd.
Hoe gaan we dit nu oplossen????

grt tamme

Binnen een week een oplossing graag.!

Groupon.nl
    Dag Tamme, Volgens onze gegevens is uw vraag behandeld en opgelost. Indien dit niet zo is, laat het ons dan alstublieft weten. Dat kan door te reageren op dit bericht of stuur een e-mail naar support@groupon.nl. Alvast bedankt en met vriendelijke groet,Groupon Customer Support

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?