Klacht Groupon Nederland: wettelijke bedenktermijn annulering groupon

Lieve

ik wil binnen de wettelijke bedenktermijn van 7 dagen mijn groupon annuleren wordt er notabene gezegd dat dat niet meer mogelijk is. Het proces is al 'gestart' en nu moet ik wachten totdat het produkt geleverd is, dan contact opnemen met Groupon, dan retourneren, dan weer contact opnemen met Groupon, dan hopen dat ik de verzendkosten en het bedrag van de aankoop terug krijg...! En dat terwijl er een wettelijke bedenktermijn is van 7 dagen waarin je zonder opgaaf van reden gewoon zou moeten kunnen annuleren!!!!

Ik wil dat geannuleerd wordt en dat ik mijn geld terug krijg zonder dat ik al die tussenliggende stappen hoef te doen. Als ze het 'proces' niet meer kunnen stoppen schenken ze het me desnoods maar. Ook wil ik weten of dit de nieuwe strategie is van Groupon; dat je niet meer kunt annuleren bij Groupon zelf maar het hele proces van retourneren moet doorlopen. En wat is dan de functie van de 7 dagen bedenktijd? en kan dit wettelijk gezien wel?

Groupon.nl
    Beste Arisina,Bedankt voor uw bericht. In de voorwaarden van de deal stond echter dat je tijdens de aankoop het afleveradres diende in te vullen omdat de bestelling direct bij de partner gemaakt zou worden. Hierdoor is het niet mogelijk om deze nu alsnog te annuleren. Zodra u de bestelling heeft ontvangen, kunnen wij onze retourprocedure starten voor u. De verzendkosten zullen wij in dit geval dan ook voor u vergoeden. Mocht u nog andere vragen hebben, dan horen wij die graag. Onze excuses voor al het ongemak.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
    Lieve
    goededag Groupon,het vreemde is dat jullie zeggen dat het proces niet teruggedraaid kan worden terwijl de aflevertermijn van 18 augustus jongstleden al lang overschreden is. Nu de 21e, heb ik nog steeds niets ontvangen. Arisia
    Groupon.nl
    Beste Arisia,Allereerst onze excuses voor deze late reactie. In ons systeem zien wij dat u inmiddels contact heeft gehad met onze Klantenservice en dat de retourprocedure gestart is. Mocht u nog andere vragen hebben, dan horen wij die graag. Onze excuses voor al het ongemak.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?