Opgelost door Groupon Nederland: Ze (klantenservice) doen niet wat ze beloven; kosten je uren tijd 'niet begrijpen': mens of machine?
Details
Klacht
Foute levering van bestelde truien (3 in pakket). Nu 30 emails met klantenservice verder: inmiddels juiste truien geleverd, maar 1 daarvan met kapotte mouw. Gevraagd om trui die niet kapot is. Ze zouden het oplossen, maar zeggen vervolgens na klacht over niet verschijnen van trui, dat ze het verkeerd begrepen hebben omdat ze de taal niet spreken (! lekkere service!). Belofte: geld terug binnen 5-6 dagen. Bijna 1 maand later: nog steeds niets ontvangen. Uren kwijt wegens fouten, niet begrijpen, niet doen wat beloofd wordt. Zeer slechte service.Aankoopbewijs was overigens zowel bij foute als bij juiste, maar kapotte zending niet meegeleverd, nog retourgegevens.
Gewenste oplossing
Niet alleen voor mij maar voor alle klanten. Zorgen dat klantenservice bemensd wordt door mensen die je begrijpen en zorgen dat Groupon doet wat het belooft: het juiste, onbeschadigde product leveren. Zeer slecht dat een fout van Groupon een klant zoveel tijd en ergernis kost.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.