Opgelost door Groupon Nederland: Ze (klantenservice) doen niet wat ze beloven; kosten je uren tijd 'niet begrijpen': mens of machine?

angry Opgelost
TiendeBoom#8

Foute levering van bestelde truien (3 in pakket). Nu 30 emails met klantenservice verder: inmiddels juiste truien geleverd, maar 1 daarvan met kapotte mouw. Gevraagd om trui die niet kapot is. Ze zouden het oplossen, maar zeggen vervolgens na klacht over niet verschijnen van trui, dat ze het verkeerd begrepen hebben omdat ze de taal niet spreken (! lekkere service!). Belofte: geld terug binnen 5-6 dagen. Bijna 1 maand later: nog steeds niets ontvangen. Uren kwijt wegens fouten, niet begrijpen, niet doen wat beloofd wordt. Zeer slechte service.
Aankoopbewijs was overigens zowel bij foute als bij juiste, maar kapotte zending niet meegeleverd, nog retourgegevens.

Niet alleen voor mij maar voor alle klanten. Zorgen dat klantenservice bemensd wordt door mensen die je begrijpen en zorgen dat Groupon doet wat het belooft: het juiste, onbeschadigde product leveren. Zeer slecht dat een fout van Groupon een klant zoveel tijd en ergernis kost.
Uiteindelijk naar behoren opgelost, maar dat had direct moeten gebeuren. Niet na meer dan 30 emailwisselingen en bergen ergernis. Dus het oordeel blijft: een slechte prestatie van Groupon.

TiendeBoom#8
    Bericht dat binnen een dag medewerker contact op zou nemen. Is niet gebeurd. Geld is nog altijd niet teruggestort zoals beloofd.
    TiendeBoom#8
    De klantenservice neemt niet de moeite hun chat met mij (inmiddels 24 emails)te lezen. Ze lossen niets op maar beginnen telkens opnieuw met een nieuwe medewerker en verkeerde veronderstellingen. Dus nog altijd de beloofde restitutie niet gekregen!

Ook een klacht indienen over Groupon Nederland?