Klacht Groupon.nl: Groupon laat je zakken.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 253827
Gebruiker
jakkerma
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Zwarte iPhone 5S besteld via Groupon.
Witte ontvangen, teruggestuurd.
De leverancier, FIRSTCOM TRADING GmbH, bevestigt ontvangst en geeft een Rückgabe Gutschrift af voor Groupon.
Na enige weken en diverse mailwisselingen nog steeds géén geld terug, ZUCHT...

De oplossing

Geld op m'n giro!

2 reacties

  1. Auteur
    jakkerma
    Datum
    Nou, dan reageer ik zelf maar op mijn eigen klacht!
    Er is nog niks gebeurd...
    Wat kan ik nu nog doen??

  2. Auteur
    jakkerma
    Datum
    Volgende week ga ik maar weer actie ondernemen...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jakkerma
Datum
Uiteindelijke oplossing Er is geen oplossing aangeboden door Groupon! Krijg ik een mail van Mohamed: neem contact op met FIRSTCOM TRADING GmbH ... Tja, zijn we weer terug bij af! Maar weer eens een mail sturen, zucht. Ahhh! op 22 maart een mail van Abdellah: ik mag alle bescheiden wéér insturen! Dus dat heb ik maar weer gedaan.. De soap gaat verder...
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry