Klacht Groupon Nederland: Niet duidelijk aangegeven dat groupon waardebon in 1x gebruikt moet worden

Goedendag,
in december 2013 heb ik op groupon een waardebon van Pabo.nl gekocht voor 19 euro twv 50 euro. Ik had hem 1x gebruikt en een bedrag van 18 euro uitgegeven op Pabo.nl. Een tijdje later wou ik weer wat kopen op Pabo.nl met de groupon, maar de groupon code was niet meer geldig. De groupon code moest blijkbaar in 1x verbruikt worden. Ik dacht dat de waardebon werkte als een soort tegoed, dat je hem meerdere keren kon gebruiken tot je tegoed op was. Maar ook nergens stond vermeld dat wanneer je iets koopt op Pabo.nl, je je tegoed van je groupon in 1x op moest maken. Dit had echt duidelijker vantevoren aangegeven moeten worden!! Vervolgens had ik dus Pabo gebeld, om te vragen of ik misschien mijn tegoed terug kon krijgen. Deze antwoordde met:"Het is toch volstrekt LOGISCH dat je een waardebon maar 1x kan gebruiken, net zoals kadobonnen in winkels." Ik vind het helemaal NIET logisch.

Ik wil graag mijn pabo tegoed terug, dus 32 euro (waardedbon van 50 euro en 18 euro verbruikt.). En zoniet, dan wil ik de helft van mijn groupon geld terug. (de groupon van 19 euro).

Groupon.nl
    Beste meneer/mevrouw Wong,Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat het zo is gelopen. Wij zullen gelijk naar deze kwestie kijken. Onze Klantenservice zal vervolgens contact met u opnemen via de e-mail. Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
    chuchu
    Dank u wel! Graag hoor ik snel wat van jullie, want de groupon actie van pabo.nl is slechts geldig tot 7 februari.
    Groetjes Waichu
    Groupon.nl
    Beste meneer/mevrouw Wong,Bedankt voor uw reactie. Inmiddels heeft onze Klantenservice contact met u opgenomen via de e-mail.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
    Hoi,
    sorry maar ik heb geen e-mail ontvangen in mijn inbox van jullie klantenservice. Kunnen jullie het alstublieft nog een keer sturen? En is het wel op het goeie e-mail adress gestuurd? Waichuwong@hotmail.com
    Dankuwel
    Groupon.nl
    Beste meneer/mevrouw Wong,Bedankt voor uw reactie. Wij zullen de e-mail nogmaals naar u vesturen.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
    chuchu
    Ik heb de e-mail ontvangen, maar ik denk niet dat jullie helemaal begrijpen wat mijn klacht inhoud. Ik klaagsters over het feit dat ik niet wist dat de waardebon in 1 keer gebruikt moet worden, dus wanneer je de waardebon wilt gebruiken je ook gelijk het hele bedrag moet uitgeven. Dat was mij niet duidelijk en toen ik iets ging kopen met mijn waardebon heb ik niet alles gebruikt maar erna kon ik hem dus niet meer gebruiken.... Mijn vraag was gewoon of u mijn waardebon weer kan activeren met het.
    chuchu
    met het bedrag dat er nog op stond, dus 32 euro.
    chuchu
    Ook in deze link staat alleen er is geen (deel) restitutie mogelijk. Dat begrijp ik, als je de waardebon gekocht hebt kan je het niet terug ruilen of dergelijke. Maar er staat ECHT nergens dat je je groupon in 1x moet gebruiken...... En door dit principe werd mijn groupon ongeldig verklaard.
    Groupon.nl
    Beste meneer/mevrouw Wong,Wij zullen nogmaals naar deze kwestie kijken voor u. Vervolgens zullen we u gelijk meer duidelijkheid geven via de e-mail. Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support