Opgelost door Groupon.nl: tegoedbon verlopen terwijl gezegd was dat deze geldig zou blijven.

Doret

Ik heb Groupon gebeld voor een klacht over het niet hebben kunnen verzilveren van een gekochte dienst. Ik kreeg toen een tegoedbon die volgens de medewerker onbeperkt geldig bleef. Ik wilde mij toen weer aanmelden voor de dagelijkse mails met aanbiedingen van Groupon; dat lukt ineens niet meer;en ik moest dus steeds heel onhandig zelf inloggen. Ik belde met Groupon en de medewerker zou het in orde maken maar dat is niet gebeurd. Het zelf moeten inloggen was erg omslachtig; ik wilde dat graag anders. Ik omschreef de klacht en zou een reactie krijgen maar kreeg geen reactie. Toen ik zelf weer een keer inlogde bij Groupon bleken mijn credits verlopen. Daar deed ik toen navraag naar aangezien mij eerder was verzekerd dat mijn tegoed zou blijven staan.
Vervolgens hoorde ik eerst niets en daarna hoorde ik dat ze er niets aan konden doen; ik zou dus gewoon mijn geld kwijt zijn. Terwijl ik enkel en alleen weer de aanbiedingsmails wilde krijgen om mijn tegoed te verzilveren.

Ik wil graag mijn tegoed terug in credits (ook omdat de credits er kwamen door een NIET geleverde gekochte dienst) Ik wil graag weer de dagelijks mails van Groupon krijgen om vervolgens weer 1 of meer producten te kunnen kopen. Eerder had ik namelijk geen klachten over de gekochte producten.

Groupon.nl
    Beste meneer Meinen,Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat het zo is gelopen. Wij zullen gelijk naar de kwestie kijken voor u. Onze Klantenservice zal vervolgens contact met u opnemen via de e-mail. Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Groupon Customer Support
    Doret
    Groupon liet eerst herhaaldelijk weten dat ze niets konden doen, terwijl het een situatie was waar herhaaldelijk vanuit Groupon een miscommunicatie was. Wat ik vreemd vond was het feit dat het niet eens om een groot bedrag ging en dat ik eerder toch een klant was die hen een paar honderd euro had opgeleverd. Dat voelde op zijn zachts gezegd klantonvriendelijk. Maar uiteindelijk reageerde er een medewerker van Groupon WEL adequaat. Mijn credits worden opnieuw beschikbaar gesteld.