Klacht Grouponshop: jurk retour zenden

Klachtnummer
# 84320
Gebruiker
jacqueline
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben nu al 2 weken aan het wachten op een mailtje, zodat ik iets terug kan sturen.
Tot 2 keer gebeld , ze zouden mij een mail sturen waarin staat hoe ik mijn product kan retour zenden. Inmiddels is de termijn verstreken waarop ik mag terugzenden

De oplossing

zo snel mogelijk laten weten waar ik mijn jurkje naar toe moet zenden en dan mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Grouponshop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Grouponshop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen