Klacht Grundig: Grundig verkoopt lege batterijen.

Natooo

Graag wil ik middels deze manier een opmerking/klacht vermelden. Ik heb het via jullie website geprobeerd en op Facebook ook maar jullie reageren blijkbaar niet op klachten.
Ik heb een paar weken geleden 2 pakjes batterijen (lr14)van grundig gekocht bij bigbazar in bergen op zoom. Bij aankomst thuis heb ik ze opgeslagen in onze batterijbak. Gisteren heb ik ze uitgepakt omdat ik ze nodig had voor de babyschommelstoel. Blijkt dat ze helemaal leeg zijn. Ze doen echt helemaal niets. Ik heb ze ook nog in de babymobiel geprobeerd maar ook daar doen ze niets. Geen licht of geluiden dit terwijl de houdbaarheid tot 2021 is. De oude batterijen doen nog in ieder geval iets aan licht. Ik heb big bazar hierover gecontacteerd maar zij geven hier geen gehoor aan en geven aan dat zij de batterijen verkopen en dat de producent aansprakelijk is. De producent is GRUNDIG en die reageert nergens op. Mijn berichten op Facebook Messenger worden door GRUNDIG gelezen maar niet beantwoord. E-mails worden niet beantwoord. Ga zo maar door. Enkele dagen geleden kreeg ik een reactie van grundig per email. Email is in het Duits. In deze mail zegt grundig dat de fabrikant aansprakelijk is en dat ik de fabrikant kan mailen. Ook dit heb ik gedaan. Fabrikant is : edco. Ook edco reageert niet op mijn email. Om een lang verhaal kort te maken. Grundig verkoopt oud onbruikbaar metaal in een batterijverpakking en verstopt zich in Duitsland tegen de klachten. Grundig , echt bedankt omdat ik jullie batterijen ( tegen betaling vanuit mijn kant) van de big bazar tot de afvalbak in mijn woning mocht dragen. Voortaan gaan we maar batterijen van Nederlandse merken kopen ipv Duitse.

Als grundig reageert.

Wij vinden dat Grundig hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Natooo
Uiteindelijke oplossing Niks. Klachtenafhandeling is iets waar ze nog niet van hebben gehoord bij grundig.