Klacht Gruppo Ultimo Sportivo: Levert betaalde sportkleding niet

John Velden van der

De voetbalclub van mijn zoon heeft de samenwerking met Ultimo Sportivo shop 4 clubs te Benthuizen beëindigd. Dit betekend voor mijn dat Ultimo Sportivo niet meer kan leveren wat wij nodig hebben namelijk een nieuwe voetbal tenue.
Ik heb ruim voor het begin van het seizoen 2012/2013 voor een behoorlijk bedrag aan spullen besteld zoals voetbal tenu, trainingspak, kousen en een tas in de “stijl” van de voetbal club voor het nieuwe voetbal seizoen.
Ik heb de spullen besteld met gebruikmaking van de website van Ultimo Sportivo www.ultimosportivo.com en betaald. Spullen die volgens de voornoemde website voldoen aan de huisstijl van de voetbal vereniging en geleverd zouden worden voor het begin van het nieuwe voetbal seizoen.
Ik heb Ultimo Sportivo gevraagd met een passend oplossing te komen of mijn geld terug te storten.
Ultimo Sportivo komt met geen enkele reactie.
Naar mijn mening handelt Ultimo Sportivo in strijd met de Wet koop op afstand.
Ik vind het erg naar voor Ultimo Sportivo dat de samenwerking tussen de voetbalclub en het bedrijf is opgezegd. Maar ben wel van mening dat ik als klant hier niets aan kan doen en dat ik gewoon netjes mijn geld hoor terug te krijgen van Ultimo Sportivo zo dat ik ergens anders een tenue kan gaan bestellen.

Het betaald bedrag van E 180,00 terug storten

Wij vinden dat Gruppo Ultimo Sportivo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?