Klacht GSK Consumer Relations: ondeugdelijk materiaal tube Sensodyne tandpasta

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 468968
Gebruiker
Machteloos@
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb je dit wel eens meegemaakt? Koop je 2 dure Sensodyne tandpasta's, zitten er in beide tubes gaten op de naad. Na weken gedoe en tandpasta aan je handen open je een 2e tube en wat blijkt, wederom een gat op de naad dus stuur je toch maar een bericht naar GSK Consumer Healthcare met foto's en al. Krijg je als antwoord dat de tubes opgestuurd moeten worden. En wat denk je, 2 maanden later bel je weer want je hoort niets en wordt er gezegd dat de tubes niet zijn aangekomen dus wij kunnen niets voor u doen. Daar zakt je broek toch van af?? Nee, petje af, dit is echt service gericht en klantvriendelijk. Dit verdient de schoonheidsprijs. GSK Bedankt!!

De oplossing

Geld terug of 2 nieuwe tubes sturen. Hoe moeilijk kan dit voor ze zijn.

Bijlagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat GSK Consumer Relations hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Machteloos@
Datum
Uiteindelijke oplossing
GSK laat niets van zich horen. Beetje jammer dit. Alsof zij er slecht van worden om zo'n simpel probleem netjes op te lossen. Echt schandalig en diep triest dit......
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over GSK Consumer Relations?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen