Klacht GSM Gemert: Telefoon nog meer defect na reparatie (defect scherm en home button).

Daan-p

Onlangs heb ik hier een iPhone 7 laten repareren aangezien deze een nieuw scherm nodig had. Het nieuwe scherm werkte volledig, echter een dag na de reparatie werkte de home button niet meer, zowel als dat drukpunten zichtbaar zijn wanneer je het scherm aanraakt (zie bijlage) en daarnaast is de iPhone nu ook niet meer waterdicht. Dit is een welbekend probleem wat zich voordoet wanneer een iPhone 7 scherm onjuist is vervangen. De winkel voelde zich niet aansprakelijk, ontkende alles en viel me constant in de rede. Helaas ben ik nu €120 kwijt en is mijn iPhone nog steeds niet gerepareerd/werkend.

Conclusie: mijn product is niet gerepareerd en ik voel me onredelijk behandeld, dus ik zou niemand deze winkel aanraden en ik kom er zeker ook niet meer terug!

Het betaalde bedrag ontvangen of de telefoon graag volledig repareren zonder defecten.

Bijlagen

Wij vinden dat GSM Gemert hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over GSM Gemert?