Klacht GSM-Mania.nl: Pas op te bestellen bij hun! Geen levering en geen geld terug!

Nick

Leveren niet en geen geld terug.Product stond"leverbaar"beweerden" voor 5 uur besteld vandaag verzonden!"Mailen naar hun levert eerst: "we gaan niets opzoeken"Hun site barst van de illegale en onwettelijke oplichterijen,wet afstandskoop kennen ze niet!1Retourneren:"eerst moet je ons 15% van het aankoopbedrag" afstaan!2 In hun'voorwaarden'is zichttermijn7dagen terwijl de wet 14 dagen zegt!3.Als je retourneert dan gaat de klant de retourkosten betalen en de verzendkosten!4"als je ons telefoonnummer wilt moet je eerst zeggen waarom":op de site!Naar hun gemaild en ene Jessica mailt dat ze"niets gaan sturen of terugstorten"Gaf ik de autoriteiten in te schakelen en belde ze op(Gesprekken opgenomen)als een idioot bewerend dat ze"keurmerks hebben"(ze hebben er geen 1!)Ik heb de autoriteiten ingelicht en met de schriftelijke bewijzen en opnames,deze oplichters die thuis mensen oplichten zijn ontmaskerd en de ACM is ook ingeschakeld samen met de consumentenbond en de media!Bestel niets bij hun!

Geld terug!

GSM-Mania.nl
    Beste N. Niro uit Groningen

Hartelijk dank voor uw klacht!

Wat u hier stelt is onterecht en ongegrond.

Levertijd:
    Bij uw bestelde item stond netjes een levertijd aangegeven.
    Deze stond ook aangegeven in uw bestelbevestiging, waarvan bewijs.
    Dit is u reeds netjes gemeld per email en tevens ook telefonisch.

Helaas de enige respons welke u kon geven, was dreigingen tot plaatsen van slechte reviews en het uitschelden van 1 onze medewerkers met verwensingen als: o.a "Kankerhoer/ Kankerslet. Vieze slet ik ga je op Youtube zetten" (Voor onze overige klanten: Onze excuses voor het taalgebruik)

Helaas zijn wij niet gediend van deze wijze van communiceren, aangezien wij nog steeds geloven in een fatsoenlijk ABN met normen en waarden/wederzijds respect.

Met vriendelijke groet

GSM-Mania

Nick
    Jessica geeft geef weer geen oplossing en ik heb de aankoop al op 22-06-2016 officiel ontbonden! Ook heb ik je duidelijk gesommeerd het totale bedrag(niets is geleverd) binnen 5 dagen over te maken! Tevens is de autoriteiten consument en markt ingeschakeld!
    Nick
    Die liegetige oplichter Jessica en de andere oplichter van dat idiote kvk-nummertje aan huis aan de zuidermeerweg zijn goed ontmaskerd voor een paar euri's! Ze denken met een kvk-nummertje aan huis nensen steeds te kunnen oplichten maar beseffen ze niet dat een hoop mensen en instanties achter hun aan zitten!

Nick

Ook een klacht indienen over GSM-Mania.nl?