Klacht Gsm-oplader.nl: Het pakketje is onderweg zoekgeraakt en ik moet daarvoor extra betalen!

B. Broere

Half december heb ik een oplader besteld bij GSM-oplader.nl.

Na 4 werkdagen had ik ‘m nog niet ontvangen, dus een mailtje gestuurd. Ik moest geduld hebben met PostNL (wat al moeilijk is). Na nog 2 weken weer gemaild waar mijn oplader bleef en geld terug gevraagd. Angela van de ‘klantenservice’ mailde mij dat zij – zo gauw zij het pakketje retour zou krijgen – deze opnieuw naar mij zal versturen. Wat denk je? Inmiddels bijna een maand verder, heb uiteraard mijn oplader nog steeds niet. Maar nu ‘uit coulance’ het GEWELDIGE aanbod ontvangen van maar liefst 20% korting als ik dezelfde oplader nogmaals bestel. En daarbij: ‘Mochten wij de zending alsnog retour ontvangen dan zullen wij dit uiteraard crediteren.’

DUS IK MAG MAAR LIEFST 80% BIJBETALEN om mijn oplader, die ik alweer een maand geleden heb besteld en betaald, alsnog te mogen ontvangen?

Direct mijn geld terugstorten!

Wij vinden dat Gsm-oplader.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Gsm-oplader.nl?