Klacht GSM Reparatie Centrum Spijkenisse: scherm en achterzijde telefoon laten los na reparatie

Xperia Z

Na vervanging van het display van de sony Xperia Z van mijn zoon laat zowel de voor als achterzijde van de voorheen water en stof dichte telefoon telkens los. Keer op keer probeert GSMreparatiecentrum in Spijkenissen de telefoon te repareren. Helaas echter zonder resultaat. Na diverse reparatie geeft men aan dat het aan het aan een beschadiging van het frame van de telefoon ligt dat de reparaties los laten. Voor € 30,- wordt er een nieuw frame gemonteerd. echter opnieuw laat zowel de voor als achterzijde van de telefoon los. Ondertussen mislukt de helft van de foto's door hinderlijke strepen en/of vreemde verkleuring van de gemaakte foto,s.
GSMreparatiecentrum in spijkenisse en het hoofdkantoor in utrecht reageren niet op onze klacht email.
Ondertussen is er voor €199,- aan de telefoon gerepareerd.

geld terug om telefoon bij sony te laten repareren zodat de telefoon weer water dicht is en de camera weer naar behoren werkt.

GSM Reparatie Centrum Spijkenisse is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over GSM Reparatie Centrum Spijkenisse?