Klacht GSM Schagen: Oplichterij

wolfwomen

ik heb vorige week de telefoon opgehaald die gerepareerd diende te wezen. Nu wil het geval dat deze 5 minuten heeft gewerkt en vervolgens dezelfde klachten vertoont als voorheen. ik heb gelijk contact opgenomen met de winkel en die vertelde mij dat ik maar weer moest langskomen. dit heb ik vandaag 10-02-2018 gedaan en wederom de telefoon laten zien en gevraagd wat er eventueel mee aan de hand kon wezen. Deze verkoper was dusdanig ongeinteresseerd of geirriteerd dat hij zeer onbekwaam overkwam. Ik vroeg alleen of hij even kon kijken of de telefoon stroom kreeg omdat ik anders het geld terug wilde krijgen en een andere telefoon had willen aanschaffen. Vervolgens wimpelde hij zo onbeschoft af met de mededeling dat hij daar nu geen tijd voor en dat we wel weer gebeld worden als de telefoon weer "gerepareerd" is. Ik zou graag zien dat hier een oplossing voor komt.

Een telefoon die volledig functioneerden waar ik niet elke week mee terug hoef en dan weer een rekening te moeten betalen. Graag zou ik zien dat deze verkoper er op gewezen wordt klantvriendelijk te handelen

Wij vinden dat GSM Schagen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over GSM Schagen?