Klacht GSM Specialist: Aankoop kapotte telefoon, keer op keer

Klachtnummer
# 252050
Gebruiker
Rogin
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb een refurbished iphone 5s gekocht bij deze winkel, hierna bleek deze het niet te doen, ben ik teruggeweest en hebben ze hem zogenaamd gemaakt, deze bleek het weer niet te doen ( de batterij liep veels te snel leeg ). ze probeerden mij toen al een andere telefoon te geven die ook al niet aan ging. zij hebben mij hierna gezegd dat er op de verpakking vd telefoon "lichte schade" stond, maar de verkoper id winkel had mij gezegd dat dit alleen een paar krasjes inhield. hierna kreeg ik een ander toestel van deze winkel, die het weer niet goed doet. Ik moet nu voor de 3e keer in drie dagen terug.

De oplossing

Geld terug, alle telefoons doen het gewoon niet goed.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat GSM Specialist hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over GSM Specialist?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen