Klacht GSM Specialist: Na twee weken weer het glasplaatje kapot, komt doordat jullie de moertjes niet hebben teruggeplaatst

Klachtnummer
# 322056
Gebruiker
pwm griffioen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Telefoon glas was kapot. bij de gsm specialist een ander glas erop laten zetten. Na 14 dagen net buiten de garantie viel hij niet eens hard, weer kapot. Nou ik heb mn zoon een tijdje met die kapotte telefoon laten rondlopen, want ik was het zat. Twee weken geleden weer laten repareren. Blijkt dat de gsm specialist de moertjes was vergeten in het plaatje, dus geen wonder dat hij weer zo snel kapot ging.

Gewenste oplossing

Geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat GSM Specialist hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over GSM Specialist?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen