Klacht GSM-Venlo: Wil Samsung galaxy SII niet repareren onder garantie

Klachtnummer
# 11992
Gebruiker
W. Spaubek
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Met de telefoon kan na de update niet meer dan één keer gebeld worden. Nadat de telefoon naar een geautoriseerde reparateur van Samsung gestuurd is, komt de diagnose: er staat foute software op. Dus geen garantie. Kosten meer dan €100.
Hiermee ga ik uiteraard niet akkoord. De telefoon is 9 maanden oud. De garantie is 2 jaar.
De zaak loopt al 4 weken.

De oplossing

Kostenloos de software herstellen.

1 reactie

  1. Auteur
    GSM-Venlo
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Volgens Dynafix stond er illegale software op het toestel, dit valt niet onder de garantie. Wij hebben de heer Spaubek een nieuw toestel aangeboden. Dit heeft hij geaccepteerd. We wachten op het retoursturen van het toestel door Dynafix.

Ook een klacht indienen over GSM-Venlo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen