Klacht Gsm2buy: Ter reparatie aangeboden telefoon na 4 maanden nog niet retour ontvangen.

DunninkFazant

Wij hebben op 20-06-2018 een IPhone 6 gekocht bij GSM2buy oftewel Armaan.
Begin december is de telefoon opgestuurd met klachten (touchbutton en batterij problemen). Armaan gaf aan dat een reparatietraject 2 tot 4 weken duurt.
We zijn nu 4 maanden verder en hebben nog steeds geen reactie terug gehad en het bedrijf reageert niet op de mail. Telefonisch contact niet mogelijk i.v.m. een antwoordapparaat.

Armaan dient de telefoon gerepareerd en goed werkend retour te sturen of een vervangende telefoon aan te bieden.

Gsm2buy
    Goede dag,
    Het duurt langer omdat we het toestel naar Duitsland hebben gestuurd, bij de Nederlandse Apple reparateur hebben ze namelijk vochtschade ontdekt en daardoor valt het toestel buiten garantie, omdat wij al een nieuwe batterij er in hadden gedaan en de klacht aan bleef houden wilden we ook nog een laatste poging voor de klant doen om te kijken of de Duitse Apple reparateur wel nog iets kan betekenen..
    Op dit moment zijn wij nog in afwachting van hen.
    DunninkFazant
    Update; de telefoon is 29 maart weer bij ons afgeleverd. Helaas is het probleem niet verholpen. Ik heb namelijk aangegeven dat het ontgrendelen met de touchbutton niet werkt en dat is nog steeds het geval.
    Ik heb GSM2buy hier al over gemaild en ga ervan uit dat ze snel reageren met een oplossing.
    Gsm2buy
    Beste Roel,
    Zoals wij ook in onze reactie bij klachtenkompas hebben vermeld, heeft je toestel vochtschade, dit verklaard ook dat je van de ene op de andere dag ineens deze defecten merkt, omdat wij jou tegemoet wilde komen hebben we een nieuwe batterij geplaatst en het toestel zonder enige kosten weer retour gestuurd ( dus niet zoals jij stelt zonder te repareren weer terug), normaal gesproken krijg je hem ongerepareerd retour van het Apple repair centre en met onderzoekskosten.
    Wij vinden het dus erg ongepast dat je gaat dreigen met consumentenbond etc want we zijn je meer dan nodig tegemoetgekomen, uiteraard is het mogelijk om je touchbutton te laten repareren maar buiten dat je dan weer kosten maakt is er bij vochtschade altijd een risico omdat je niet weet hoe lang het toestel het dan goed blijft doen.
    Het Apple repair centre heeft zo goed als mogelijk de schade van het vocht bewerkt maar er is nooit zekerheid en zeker in het geval van vinger touch, dat al erg gevoelig is, is er niet te zeggen of dat weer helemaal goed gaat werken na reparatie van vochtschade
    Armaan BV
    Graafstroomstraat 75 - Unit 24
    3044 AP Rotterdam
    Nederland

info@armaanbv.nl
    010-7670013

Ook een klacht indienen over Gsm2buy?