Klacht GSMDOKTER: telefoon niet gemaakt, uiteindelijk zit je met kosten van €179,-

corinnespek

Iphone met waterschade gebracht, eerste kosten chemisch reinigen 79euro. Akkoord daarmee gegaan. Volgende dag terug gebeld, nog eens 100euro kosten erbij ivm nieuw scherm. €179 euro nu inmiddels kwijt, telefoon zou zijn gemaakt.Volgende dag telefoon opgehaald, bon mee met garantie voor 3 maanden. Bij thuiskomst echter deed de wifi het niet en beeld blijft hangen. Dus de telefoon is helemaal niet gemaakt. Zelfde dag telefoon weer terug gebracht. Volgende dag werden we weer gebeld, wifi doet het slecht en kijken het na, volgende dag word ik weer gebeld hierover. De dag erna bellen ze weer op, of ik even €199,- wil neerleggen aangezien batterij en printplaat nu slecht zijn. Na €179,- al te hebben betaald en dat ze hebben gezegd dat hij weer naar behoren werkt, toch nog €199,- moet neerleggen. Inmiddels had ik dus een nieuw telefoon kunnen kopen. Hoe weet ik wat er nu gemaakt is? oude onderdelen zouden zijn weggegooid. Je word belazerd waar je bijstaat, kosten op kosten en eindplaatje alsnog een kapotte telefoon.

Geld terug!

GSMDOKTER
    Geachte mevrouw Spek,

Uw telefoon is inderdaad bij ons achter gelaten voor een chemische reiniging ivm vochtschade. Wij hebben uitgelegd dat dit €79 zou kosten en u dit ten alle tijde zou betalen.

De volgende dag hebben wij u ook gebeld dat uw LCD Scherm niet meer reageerde en wij deze moesten vervangen, zodat uw toestel weer beeld zou geven. De kosten hiervoor €100 extra dus in totaal €179.

Uw toestel hebben wij gerepareerd en getest. Achteraf kwam u erachter dat uw wifi het niet sterk genoeg deed waardoor uw toestel ook vast liep. Wij hebben hier sterkere wifi waardoor wij dit probleem niet hebben ervaren.
    U bent vervolgens terug gekomen met dit klacht en wij hebben uw toestel voor onderzoek ingenomen om dit probleem alsnog op te lossen voor u. Wij hebben uw toestel softwarematig hersteld en hebben wij ook een uitgebreid onderzoek gedaan op de hardware. Wij hebben geconstateerd dat uw printplaat van uw toestel niet meer goed functioneerde, dit i.v.m. de vochtschade die uw toestel heeft opgelopen.

Wij hebben na de onderzoek meneer Dekker gesproken en hem 3 opties voorgelegd.

1) Toestel repareren voor €199 (uw toestel zou worden omgeruild voor een nieuwe)
    2) Alleen batterij vervangen voor €54(wifi zo gebruiken zoals die zou zijn)
    3) Reparatie terug draaien en de kosten terug zakken naar chemisch reinigen.(uw oude onderdeel zou terug worden geplaatst en de extra kosten zou u terug krijgen)

Er is waarschijnlijk iets niet goed gegaan met de communicatie vanuit onze kant, waarvoor onze excuses!

U bent niet belazerd of uw oude onderdelen zijn niet weggegooid. Zo iets hebben wij u of uw vriend ook niet gezegd.

Wij hebben nogmaals contact opgenomen met meneer Dekker en de 3 opties opnieuw besproken waarmee hij akkoord ging met de 3e optie en langs zou komen om deze reparatie terug te laten draaien.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met Vriendelijke groet,
    Team Gsm Dokter.

Ook een klacht indienen over GSMDOKTER?