Klacht Gsmeasy.nl: 1 dag van te voren afzegging

Klachtnummer
# 30045
Gebruiker
mononiekie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Alles was goed, contract kon verlengd worden. Mijn iPhone5 zou morgen (17-07-2013) bezorg worden tussen half 9 en half 1 op het laatste moment werd dit geannuleerd omdat het toch niet kon ik moest toch nog 2 weken wachten voordat mijn abonnement bij Vodafone weer verlengd kon worden. Heel erg teleurgesteld, verdrietig omdat ze echt op het allerlaatste moment pas (!) dit door geven. En omdat ik nu een klein kind moet teleurstellen . Nooit eerder problemen gehad bij GSMeasy.nl
Mijn vakantie is verpest.

De oplossing

Woensdag 17-07-2013 Zou de iPhone5 geleverd worden door GSM Easy.nl
Ik ben teleurgesteld dat ze pas op het allerlaatste moment word afgezegd terwijl ik heel vaak gebeld had, en ze dit beter hadden kunnen uitzoeken in die tussentijd.
Ik vind het jammer dat ik nu niet op uiterlijk 18-08-2013 mijn iPhone 5 voor 13.00uur binnen heb. Ik denk dat als dit zo moet gaan dat ik misschien niet meer hierna mijn abonnement verleng bij GSMeasy.nl Waarbij overigens de consumentenbond aangaf die ik gesproken heb dat dit niet de fout is van Vodafone waar ik mijn abonnement wou verlengen met 2 jaar maar dat GSM Easy.nl dit wat slordig heeft afgewerkt. Dit had eerder kunnen uitgezocht worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gsmeasy.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?