Klacht Gsmeasy.nl: Aanbetaling terugbetalen €171.-

Klachtnummer
# 254537
Gebruiker
Wonnie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 26.01.2017 had ik een bestelling geplaatst voor het verlengen van mijn abonnement. Het toestel werd niet binnen het gestelde termijn verzonden en daarom heb ik op 06.02.2017 de opdracht gegeven de bestelling te annuleren. Volgens de administratie van GSMEasy hebben zij dit verzoek op 12.02.2017 pas verwerkt.

Ik heb een aanbetaling gedaan van €171.- voor mijn toestel en dit bedrag is tot op de dag van vandaag niet naar mij overgemaakt.

Meerdere malen heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice voor het verkrijgen van meer informatie wat betreft de terugbetaling van de aanbetaling. Ik ben toen zo verschrikkelijk onbeschoft behandeld. Telefonisch heb ik contact gehad met Laura en Justin.

De oplossing

Aanbetaling zsm overmaken. Totaal €171.-

De vergoeding voor de gesprekken die ik meerdere malen heb gehad hoeft niet, maar is zeker wel wenselijk. Gezien de manier waarom ik behandeld ben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gsmeasy.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties