Klacht Gsmeasy.nl: Abonnement

Nikkihulstijn

In januari vorig jaar heb ik bij jullie een verlenging gedaan van mijn t-mobile abonnement met telefoon. In mei zou die verlenging ingaan, maar mijn abo veranderde niet. Ik kon bij t-mobile gewoon mijn abonnement nog verlengen. Bleek uiteindelijk dat jullie dit vergeten waren, en omdat ik jullie heb gebeld is er alsnog een abo voor mij afgesloten. Geld van de telefoon terug gekregen, omdat deze nu gratis was bij dat abo. uiteindelijk ook de extra kosten terug gekregen. Maar mijn abo startte 2 maanden te laat. Hier ging ik niet mee akkoord, heb jullie meerdere malen gemaild en gebeld. Maar kon niks aan gedaan worden. Nu hoorde ik dat een contract binnen 2 weken doorgestuurd moet worden naar de provider, omdat deze anders niet meer geldig is. Dit is niet gebeurd. Dit zou inhouden dat jullie zonder mijn goedkeuring en handtekening een contract verlenging hebben gedaan.

Ik zou graag zien dat het contract bij T-mobile alsnog stop wordt gezet zonder extra kosten voor mij. Zodat we dit samen goed af kunnen sluiten. Misschien kunnen jullie er een 12 maanden contract van maken ipv 24 maanden en dan ben ik er dit jaar in juli vanaf.

Wij vinden dat Gsmeasy.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?