Wij vinden dat Gsmeasy.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Gsmeasy.nl: batterij te snel leeg, herhaaldelijk geen reactie van GSM easy
Details
De klacht
Nieuwe Samsung Galaxy Ace op 1 juni 2012 gekregen. Batterij binnen een dag leeg bleek na enkele pogingen. Toestel, zoals op de website GSM easy beschreven, teruggestuurd (DOA). Ondanks 2 mails die ik stuurde bleef reactie uit. 11 juni zocht ik telefonisch contact: toestel bleek niet meer op voorraad. 20 juni zocht ik weer telefonisch contact: een toestel bleek gevonden en creditatie kosten toegezegd. In de mail die volgde kreeg ik voorstel om ipv creditatie waardecheque te ontvangen. 22 juni: een oud toestel werd mij toegezonden: zegel verbroken, vingerafdrukken op scherm etc. Mijn mail diezelfde dag met vraag wat was gebeurd werd niet beantwoord. Mijn telefonisch verzoek d.d. 22 juni om contract te beeidingen zou binnen week beantwoord worden. Echter, nu 29 juni, geen reactie gekregen. Ik overweeg nu naar consumentenprogramma te gaan of juridische stappen te zettenDe oplossing
Ontbinden van verlenging van contract d.d. 24 mei 2012. Creditering van abonnementsgelden. Vergoeding verzendkosten door mij gemaakt met terugsturen toestel.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.