Klacht Gsmeasy.nl: batterij te snel leeg, herhaaldelijk geen reactie van GSM easy

Anoniem

Nieuwe Samsung Galaxy Ace op 1 juni 2012 gekregen. Batterij binnen een dag leeg bleek na enkele pogingen. Toestel, zoals op de website GSM easy beschreven, teruggestuurd (DOA). Ondanks 2 mails die ik stuurde bleef reactie uit. 11 juni zocht ik telefonisch contact: toestel bleek niet meer op voorraad. 20 juni zocht ik weer telefonisch contact: een toestel bleek gevonden en creditatie kosten toegezegd. In de mail die volgde kreeg ik voorstel om ipv creditatie waardecheque te ontvangen. 22 juni: een oud toestel werd mij toegezonden: zegel verbroken, vingerafdrukken op scherm etc. Mijn mail diezelfde dag met vraag wat was gebeurd werd niet beantwoord. Mijn telefonisch verzoek d.d. 22 juni om contract te beeidingen zou binnen week beantwoord worden. Echter, nu 29 juni, geen reactie gekregen. Ik overweeg nu naar consumentenprogramma te gaan of juridische stappen te zetten

Ontbinden van verlenging van contract d.d. 24 mei 2012. Creditering van abonnementsgelden. Vergoeding verzendkosten door mij gemaakt met terugsturen toestel.

Wij vinden dat Gsmeasy.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Gsmeasy.nl?