Klacht Gsmeasy.nl: besteling niet gestuurd annulering 2 maanden in behandeling

Klachtnummer
# 251489
Gebruiker
adam2b2
Datum
0 reacties

Details

De klacht


20 oktober iphone besteld die binnen een week zo worden geleverd

20 november de verlenging geanuleerd doordat het minimaal nog ander half maand zou duren voor nieuwe toestellen omdat ze op waren.

nu 30 december geen toestel gezien en ook geen annulering geregeld bij de provider.

de abonnementskosten lopen gewoon door

elke keer bellen maar wordt niet echt geholpen en geven geen duidelijk afspraak

lijkt net of je tegen een muur praat.

elke keer leugen dat het binnen 5 dagen wordt geregeld maar na die 5 dagen zeggen ze weer 5 dagen ook na een maand.

het lijkt echt OPLICHTING

wat kan ik het beste doen ?

als ik naar de provider bel zeggen ze "we hebben geen annulering door gekregen" terwijl gsmeasy zegt dat ze op de terugkoppeling van de provider wachten.

De oplossing

abonnement annuleren met terug werkende kracht.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gsmeasy.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gsmeasy.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen