Wij vinden dat Gsmeasy.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Gsmeasy.nl: Bestelling: 2 mobieltjes (1 abonnement en 1 simkaart Tele2) worden niet geleverd
Details
De klacht
Op 14 juli jl. heb ik 2 bestellingen geplaatst. 1 mobiel met nummerbehoud en 1 mobiel met sim bij Tele2 . 17 juli heb ik alle documenten en de ondertekende contracten doorgestuurd en tot op de dag van vandaag heb ik niks meer van vernomen.Zojuist heb ik telefonisch contact gezocht en er werd aangegeven dat alles rond was en zelfs dat de mobieltjes op voorraad waren, maar hij kon mij niet verder helpen. Hij is afhankelijk van de administratie. Normaal gesproken krijg je de mobieltjes binnen 1 a 2 werkdagen. Ik gaf ook aan dat ik de contracten op wil zeggen want mijn vertrouwen is weg en zijn antwoord was dat dat nog langer duurt.
Kortom ik ben zeer ontevreden over de gehele gang van zaken en wat de mogelijkheden voor mij zijn.
De oplossing
Het liefst een snelle levering en anders een contractbeëindiging!Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.