Klacht Gsmeasy.nl: Gsmeasy.nl stuurt consument met defect product weg

Klachtnummer
# 198685
Gebruiker
Gijs.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een dik jaar geleden heb ik mijn Iphone6s gekocht bij Gsmeasy. Tot aan de maand juni geen problemen aan gehad, maar begon vanaf toen uit te vallen tussen de 0-80%. Begin september heb ik contact gezocht met Apple en zeiden dat het een software probleem was wat niet geconstateerd kon worden via diagnostische testen. Begin november contact gezocht met Gsmeasy en telefoon laten opsturen naar Dynafix, met daarbij toegevoegd dat het volgens een Apple om een niet op te lossen probleem gaat. Drie weken later kreeg ik mijn telefoon eindelijk terug, met als reparatie alleen een software update... die ik voor het opsturen juist al gedaan had. Achteraf weer contact met Gsmeasy gehad, maar konden niks voor mij betekenen, omdat er "niks kapot is". Hele scenario weer uitgelegd, maar kwam tot de conclusie, dat ze verder niks er mee gaan doen, ook al valt die binnen de garantie en nog niet eens een alternatief vinden om mijn probleem te verhelpen. Erg slechte service van Gsmeasy.

De oplossing

Aangezien reparatie niet mogelijk is, aldus Apple en Dynafix geen probleem kan vinden.
Graag een alternatieve oplossing. Het liefste had ik deze telefoon weer, maar dan dus zonder het probleem, vergoeding van mijn telefoon of een vervangende telefoon.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gsmeasy.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?