Wij vinden dat Gsmeasy.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Gsmeasy.nl: Loze beloftes gsmeasy bij preorder s8+
Details
Klacht
7 april een pre order geplaatst op een samsung s8plus en deze 19 april omtvangen zoals afgesproken. Bij het openen van het pakketje begon de ellende, er zaten 3 do not accept if seal is broken seal stickers over elkaar heen geplakt, zie bijlage. Contact opgenomen met gsmeasy en deze zouden mij een nieuwe opsturen zodra ik mijn toestel geretourneerd had, direct geïnformeerd naar voorraad en dit was geen probleem. 21 april om 14.58 mail ontvangen dat toestel aangeboden was bij de post en ik hem zou ontvangen, direct erna ook om 14.58 mail ontvangen dat hij niet op voorrad was en dat het nog 5 tot 10 werkdagen ging duren, zie bijlage. Contact opgenomen en ze zouden via utrecht een spoed order aanvragen zodat het toestel naar Leidschendam kwam en hij daarna naar mij verstuurd zou worden. Vandaag 26 april weer gebeld voor status, nu blijkt dat spoed order was aangekomen maar na andere klant is verstuurd. In dit hele verhaal is mij na veel zeuren eenmalig een vergoeding aangeboden a 10 euro, die ik heb afgewezen daar het hier een toestel betreft a 899 euro.Wat moet ik met deze gijzeling???
Gewenste oplossing
Schriftelijke verontschuldiging met daarin het woord sorry en een redelijke compensatie.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.