Klacht GSMpunt: Is post.nl wel altijd de schuldige, bij vertraagde bezorging ? Geloof er niets van !!

Klachtnummer
# 284973
Gebruiker
Niet-tevreden
Datum
0 reacties

Details

De klacht

heb op 11.12.2017 een iphone hoesje besteld, maar is er na drie dagen nog steeds niet. Heb op 12.12.2017 de bevestiging van GSMpunt de melding ontvangen dat het verstuurd was, maar geloof daar niets van.
Heb bij een ander bedrijf vorige week ook wat besteld, wat BINNEN een dag al op de deurmat lag.. Dus vertraging door drukke periode... lulkoek !!
Groet, Hans Alards

De oplossing

Wanneer het er op 15.12.2017 nog niet is, geld retour..

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat GSMpunt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over GSMpunt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen