Klacht GSMpunt: Ontevreden

XXXX123

Geachte Gsmpunt,

Drie weken geleden heb ik verschillende artikelen bij jullie besteld. Er zijn een aantal dingen misgegaan met mijn bestelling. Doormiddel van dit bericht, wil ik dit graag nog even onder de aandacht brengen.

Twee van de drie de artikelen hadden een levertijd van 3 tot 6 dagen en één artikel had de volgende dag uitgeleverd moeten worden. Na het verstrijken van de levertermijn, heb ik contact gezocht met Gsmpunt. Hieruit bleek dat twee van de drie artikelen een langere levertijd hadden dan eerst aangegeven. Ik heb specifiek moeten verzoeken om het artikel dat wel op voorraad was te verzenden. Uiteindelijk heb ik 18 dagen moeten wachten op artikel 2. Het laatste artikel (3) konden jullie helemaal niet meer uitleveren.

Ik ben erg ontevreden over de geleverde service. De door mij genoemde klachten zijn niet opgevolgd door jullie klantenservice. Hopelijk zijn andere klanten beter over jullie te spreken.

M.v.g.
Ontevreden klant

Opvolging

Wij vinden dat GSMpunt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over GSMpunt?