Klacht Gsmsale.nl: Ik bestel een iPhone twv 1200€ en krijg een 2de hands toestel toegestuurd.

IphoneXSmax

Ik bestel icm een abonnement een iPhone xs max 256 gb. Twv 1200€, wat doen deze superhelden, ze sturen je een telefoon op die iemand duidelijk op ze minst een paar dagen heeft gebruikt. Doos ongeseald, kabeltjes zitten erin gepropt net alsof iemand van 5 ze erin heeft geplaatst, stof rondom de lens van de camera etc etc.

Ik bel ze op hierover, ontkennen ze dat dit het geval is en geven aan dat ze a-select soms een doosje open maken om na te gaan of het compleet is. Maar dit is duidelijk een leugen, dit ivm hoe de lader erin zat gepropt en de stof rondom de lens, waaruit de de aanname kan doen dat dit toestel gewoon geretourneerd is. In principe niet een ramp, geef dat dan als bedrijf gwn toe, bied je excuus aan, en dan kunnen we naar een oplossing zoeken.

dit bedrijf heeft naast leugens en 2dehands toestellen toesturen ook nog eens een zeer onbeschofte callcenter agents die gewoon de hoorn erop gooien, niemand die een excuus aanbiedt, alleen maar van die kinderachtige acties dat ze je op mute zetten en over je gaan roddelen terwijl ze je nog aan de lijn hebben op mute.

Train je werknemers en ontsla die ezel die de hoorn bij mij erop heeft gegooid. Het enige dat ik wilde horen was een oprecht excuus, maar er werd steeds gelogen over dat ze geen geretourneerde producten terug sturen. Geef het gwn toe, bied je excuus aan, dan is er verder niks aan de hand. Ik accepteer zo een toestel niet, iemand anders mis wel.

Wij vinden dat Gsmsale.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Gsmsale.nl?