Klacht GSMtrack: Niet op eerlijke en klantvriendelijke manier geholpen door GSM Track bij defect mobiel.

Klachtnummer
# 43962
Gebruiker
C. van Geemert
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Op 12-05-2012 mijn mobiel bij GSM Track aangeschaft. Sinds 20-10-2013 is deze kapot na telefonisch overleg met GSM Track heb ik mijn mobiel op 24-10-2014 aangetekend opgestuurd naar GSM Track. Na 1 week heb ik contact opgenomen met de vraag hoelang het ging duren voordat ik mijn mobiel terug kreeg, 2 á 3 wkn was het antw. Ik wacht af. Na 4 weken weer gebeld,ik hoor zelf niks van GSM Track. Mobiel lag bij reparatiecentrum ik moest afwachten. Na 6 wkn heb ik weer gebeld, vond het nu lang gaan duren, er werd mij verteld dat er onderdelen besteld moesten worden, ik moet maar afwachten..ondertussen loopt mijn abonnement door! Nu 8 wkn later dinsdag 17-12 -"13 ik weer gebeld, GSM Track heeft op 11-12-"13 bericht gekregen dat mijn mobiel niet gemaakt kan worden, Dhr las het bericht pas toen ik belde! Ik ben er achter gekomen dat mijn mob. niet bij Samsung is maar bij Teleplan. Ik zou een leenmob krijgen of geld terug, GSMTrack zou mij hierover bellen, totop heden niks, Bij GSM geen gehoor!

Gewenste oplossing

Ik voel me in de maling genomen, mij wijs maken dat de mob bij Samsung ligt ter reparatie, terwijl deze bij Teleplan Communication BV ligt. Daarbij is de duur van 8 weken heel erg lang, en van GSM Track heb ik zelf niks vernomen, geen mail, niks, Naar mijn mening een waardeloos tussenpersoon! 17-12-"13 is mij verteld dat ik zo snel mogelijk gebeld zou worden zodra zij een oplossing hebben, Tot op heden niks gehoord, ik heb gisteren 18-12-"13 2 keer gebeld naar GSM Track maar ik kreeg geen gehoor..Ik wil dit nu afgehandeld hebben door een vergoeding te ontvangen!

4 reacties

  1. Auteur
    GSMtrack
    Datum
    Beste,Zoals aangegeven hebben wij deze reparatie niet zelf in behandeling en zijn wij afhankelijk van derden. In dit geval Teleplan. Dat er voor u onderdelen besteld moesten worden om het toestel te repareren is dan ook niet aan ons te wijten. Dit gebeurd bij Samsung. Wij hebben geen bericht ontvangen van Teleplan dat uw toestel niet te repareren was. Daar zijn wij achtergekomen toen we de status van uw reparatie nakeken. Zoals telefonisch aan u verteld wordt uw toestel gecrediteerd. Dit houdt in dat u naar alle waarschijnlijkheid een vervangend toestel ontvangt. Ook dit heeft Samsung, niet Teleplan in behandeling. Zodra wij aanvullende informatie ontvangen zullen wij hierover contact met u opnemen. Samsung is echter een groot bedrijf waar ook wij achteraan moeten sluiten. Wij verwachten u begin volgende week meer duidelijkheid te kunnen verschaffen. Met vriendelijke groet,GSMtrack
  2. Auteur
    C. van Geemert
    Datum
    Idd de status van mijn reparatie werd nagekeken naar aanleiding van mijn inmiddels 5e telefoontje afgelopen dinsdag 17/12, het bericht was van 11/12, ik ben eerder niet op de hoogte gesteld door GSM, best slordig als tussenpersoon zijnde! Klopt dat is gezegd dat de mobiel gecrediteerd is, maar was mij niet duidelijk wat daarmee bedoelt werd, dat antw hadden jullie zelf ook niet. Ik hoop dat het nu snel opgelost wordt!
  3. Auteur
    C. van Geemert
    Datum
    Inmiddels 2-1-2014 en zitten we in de 10e week zonder mobiele telefoon, Tot op heden niks vernomen van GSM Track, telefonisch geprobeerd om contact op te nemen, maar ik krijg geen gehoor.
  4. Auteur
    GSMtrack
    Datum
    Beste,Gisteren hebben wij u een Samsung Galaxy SII+ als vervangend toestel toegestuurd. Wij hopen dat de zaak hiermee naar tevredenheid is opgelost ondanks de lange termijn dat uw reparatie in behandeling is geweest. Daarvoor nogmaals onze excuses. Veel plezier met uw nieuwe toestel. Met vriendelijke groet,GSMtrack

Ook een klacht indienen over GSMtrack?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen