Klacht GSMtrack: Niet op eerlijke en klantvriendelijke manier geholpen door GSM Track bij defect mobiel.
Details
Klacht
Op 12-05-2012 mijn mobiel bij GSM Track aangeschaft. Sinds 20-10-2013 is deze kapot na telefonisch overleg met GSM Track heb ik mijn mobiel op 24-10-2014 aangetekend opgestuurd naar GSM Track. Na 1 week heb ik contact opgenomen met de vraag hoelang het ging duren voordat ik mijn mobiel terug kreeg, 2 á 3 wkn was het antw. Ik wacht af. Na 4 weken weer gebeld,ik hoor zelf niks van GSM Track. Mobiel lag bij reparatiecentrum ik moest afwachten. Na 6 wkn heb ik weer gebeld, vond het nu lang gaan duren, er werd mij verteld dat er onderdelen besteld moesten worden, ik moet maar afwachten..ondertussen loopt mijn abonnement door! Nu 8 wkn later dinsdag 17-12 -"13 ik weer gebeld, GSM Track heeft op 11-12-"13 bericht gekregen dat mijn mobiel niet gemaakt kan worden, Dhr las het bericht pas toen ik belde! Ik ben er achter gekomen dat mijn mob. niet bij Samsung is maar bij Teleplan. Ik zou een leenmob krijgen of geld terug, GSMTrack zou mij hierover bellen, totop heden niks, Bij GSM geen gehoor!Gewenste oplossing
Ik voel me in de maling genomen, mij wijs maken dat de mob bij Samsung ligt ter reparatie, terwijl deze bij Teleplan Communication BV ligt. Daarbij is de duur van 8 weken heel erg lang, en van GSM Track heb ik zelf niks vernomen, geen mail, niks, Naar mijn mening een waardeloos tussenpersoon! 17-12-"13 is mij verteld dat ik zo snel mogelijk gebeld zou worden zodra zij een oplossing hebben, Tot op heden niks gehoord, ik heb gisteren 18-12-"13 2 keer gebeld naar GSM Track maar ik kreeg geen gehoor..Ik wil dit nu afgehandeld hebben door een vergoeding te ontvangen!De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.