Klacht GSMVerzekeren.nl: Oneindig lange wachttijd en geen duidelijkheid op leveren van toestel na schade

14-04-2014 Gsm opgestuurd met schermbreuk
25-04-2014 Mail van repod dat telefoon niet te maken viel en daarbij vernietigd is. Geen kans gekregen deze terug vorderen.
15-05-2014 Mail en brief ontvangen dat ik een waarde cheque zal ontvangen.
22-5-2014 Factuur voldaan.
26-05-2014 Gemaild en gebeld met Luuk van Robiz.Deze vertelde dat de betaling ontvangen is en gsm uiterlijk met 5 werkdagen in mijn bezit zou zijn.
03-06-2014 Niets ontvangen, gebeld met Robiz.Toestel zal op nalevering staan.
05-06-2014 Mail van Robiz dat betaling niet is voldaan.Terug gemaild en hun excuses aangeboden geld was wel degelijk binnen contact met Rogier, Toestel zal direct besteld worden.Weer gemaild dat ik als klant benadeeld wordt en hen niet geloofwaardig vind en bovenstaand gemaild.Rogier was te enthousiast met antwoorden, toestel is idd besteld.
Ik vraag me nu af wanneer krijg ik het toestel thuis bezorgd krijg.Krijg het idee dat ik van het kastje naar de muur gestuurd wordt!Eens en nooit meer!

Een nette correcte afhandeling van het bestelde product en deze uiterlijk 10-06-2014 in mijn bezit te krijgen. Anders wil ik het volledige bedrag van het toestel terug gestort krijgen op mijn bankrekening.

GSMVerzekeren.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

D.White
    Geen reactie van Robiz gehad. Na een week nog niets van hen vernomen te hebben. Gebeld met Robiz. Toen ik mijn stem verhefde naar zwaar over de zeik geraakte klant. Werd ik wel gehoord en is de telefoon de volgende dag geleverd. Dit alles heeft 2,5 maand moeten duren.Eens en nooit meer een (telefoon)verzekering bij Robiz/Actua.
    Waardeloze customerservice 9 van de 10x niet bereikbaar en op mailverkeren reageren ze ook enkel wanneer het hen uitkomt.

D.White

Ook een klacht indienen over GSMVerzekeren.nl?