Klacht GSMWEB.NL: "Nieuwe" telefoon, moet direct al gerepareerd worden.

Klachtnummer
# 272748
Gebruiker
johiem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onderstaande email naar GSMweb gestuurd.Geen enkele reactie ontvangen.

Geachte heer/mevrouw,

Wij bestellen bij jullie een telefoon met abonnement. Wij krijgen de telefoon in een mooi doosje met de tekst "refurbished koop je met het keurmerk van de leeuw". Ook dit geeft aan dat het goed moet zijn. Helaas sturen jullie ons toch een defecte telefoon. Touch id doet het niet en accu is binnen 1 nacht leeg zonder hem te gebruiken. Door jullie fout hebben wij nu problemen en kosten. Dit kan toch niet de bedoeling zijn. Wij mogen er toch vanuit gaan, dat wanneer er bij jullie een fout wordt gemaakt, de klant daar geen last van ondervindt.

Helaas dus wel. Op onze mail, krijgen wij het antwoordt dat wij de telefoon ter reparatie op moeten sturen. Na telefonisch contact met Catarina van de klantenservice blijkt dan ook nog eens dat dit twee tot vier weken kan duren. Er is alleen maar gezegd "vreemd". Totaal geen excuses of iets dergelijks. Alsof het heel gewoon is dat je een defecte telefoon stuurt.

Jullie fout geeft ons de volgende last:
Onze zoon zit twee tot vier weken zonder telefoon
Verzendkosten € 8,60
Abonnementskosten welke wij niet kunnen gebruiken € 15,00 per maand.

Catarina vertelde dat zij er niets aan kon doen. Gevraagd om dan door te verbinden met iemand die er wel wat aan kan doen. Helaas kan dat ook niet. Toen we aangaven dat we dan ook niet betalen ( we hoeven toch niet te betalen voor iets wat we niet hebben) , raadde ze dat af, want dan zijn wij wanbetalers. En wat maakt dit jullie dan? Jullie leveren niet wat jullie behoren te leveren.

Wij vinden dat wij recht hebben op een telefoon die naar behoren werkt. Deze hebben wij besteld, hiervoor hebben wij een factuur ontvangen en dit bedrag wordt van onze rekening gehaald. Graag zien wij het ook zo opgelost. Dus u stuurt ons een telefoon die werkt, zoals het hoort en wij sturen u deze retour.

Met vriendelijke groet,

Na deze mail, meerdere malen gevraagd of hij in goede orde is ontvangen. Totaal geen reactie op gekregen.

De oplossing

Wij willen graag een telefoon opgestuurd krijgen die naar behoren werkt, hierop ruilen wij de defecte telefoon in.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat GSMWEB.NL hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over GSMWEB.NL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen