Klacht GSMWEB.NL: Bestelling annuleren

Klachtnummer
# 47304
Gebruiker
Karel Roerink
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling via internet bij GSMWEB geplaatst op 02-01-2014 (toestel plus abonnement)
Het contract gaat in op 02-03-2014
Bestelling bij GSMWEB geannuleerd op 07-01-2014 , volgens GSMWEB is annuleren niet mogelijk. Bij informatie bij Telfort op 07-01-2014 was annuleren ook toen nog mogelijk, maar mijn gegevens waren nog niet binnen, en annuleren via GSMWEB was de oplossing)
Na wat heen en weer mailen met GSMWEB is het nu (16-01-2014) zo dat ik een datum op moet geven voor levering van het toestel en de simkaart. En is annuleren niet mogelijk. Mijn annuleren is echter conform de wet op koop op afstand gedaan,geheel volgens de wettelijke mogelijkheden tot annuleren.

De oplossing

Annuleren van mijn koopovereenkomst bij GSMWEB.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat GSMWEB.NL hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over GSMWEB.NL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen