Klacht GSMWEB.NL: defect toestel bij levering

# 119318
Halima

Gsmweb.nl heeft bij het verlengen van mijn abonnement van T-Mobile een defect toestel geleverd op 13 juli jl. T-Mobile geeft aan dat dit defect binnen de 10 dagen regeling van Gsmweb.nl valt en mij dan een nieuw toestel dient te verschaffen en gsmweb.nl geeft aan dat ik het toestel op eigen kosten naar hen moet verzenden. Waarbij reparatie ongeveer 4 weken kan duren. Aangezien het een nieuw toestel betreft dat defect is bij levering is het niet meer dan normaal dat zij mij zsm en kosteloos een nieuwe toezenden. De klantenservice geeft aan dat dit niet mogelijk is omdat ik de doos heb geopend. Het lijkt mij dat indien ik de doos niet had geopend ik ook niet had kunnen constateren dat de klep van de simkaart kapot is. Ook heb ik het nano simkaart van Tmobile geactiveerd om de Sony Xperia z3 compact laten activeren voordat ik de telefoon kon gebruiken waardoor ik nu ook geen andere telefoon kan gebruiken indien ik de telefoon naar GSMweb stuur ter reparatie

Door de levering van een defect toestel en de slechte service die hierbij kwam kijken wens ik ontbinding van het contract aangezien het binnen het 14 dagen termijn valt.

Wij vinden dat GSMWEB.NL hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over GSMWEB.NL?