Klacht Gsmweb.nl: Geen duidelijke manier van communiceren

Klachtnummer
# 187513
Gebruiker
omargalal
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 9 september heb ik proberen te verlengen bij GSMWEB. Ik heb toen de i7 jetblack besteld, toen was de levertijd 2 tot 3 weken. Nadat de 2 weken verstreken waren nam ik contact op met de klantenservice, toen vertelde een dame mij dat ik 4 tot 6 weken moest wachten. Ik moet dan maar wachten, pech gehad maar ik vind het storend dat er niet wordt gecommuniceerd. Vrijdag 24 september belde ik naar de klantenservice om te vragen wat ik moet doen als ik mijn order wil annuleren. De dame antwoordde daarop dat ik kan annuleren wanneer ik wil zolang er geen toestellen van mijn model zijn binnen gekomen. Ik besloot om nog even te wachten, maandag na het weekend belde ik weer naar gsmweb om te vragen of ze al wat binnen hadden gekregen. Dezelfde dame die ik voor het weekend sprak vertelde mij dat er 'sowieso nog geen jetblack binnen was'. Ik wilde toen mijn order annuleren, waarop zij antwoordde dat het niet meer kon omdat mijn aanvraag was door gekoppeld.

De oplossing

Order zo snel mogelijk annuleren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gsmweb.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gsmweb.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen