Klacht Gsmweb.nl: Geen duidelijke manier van communiceren

omargalal

Op 9 september heb ik proberen te verlengen bij GSMWEB. Ik heb toen de i7 jetblack besteld, toen was de levertijd 2 tot 3 weken. Nadat de 2 weken verstreken waren nam ik contact op met de klantenservice, toen vertelde een dame mij dat ik 4 tot 6 weken moest wachten. Ik moet dan maar wachten, pech gehad maar ik vind het storend dat er niet wordt gecommuniceerd. Vrijdag 24 september belde ik naar de klantenservice om te vragen wat ik moet doen als ik mijn order wil annuleren. De dame antwoordde daarop dat ik kan annuleren wanneer ik wil zolang er geen toestellen van mijn model zijn binnen gekomen. Ik besloot om nog even te wachten, maandag na het weekend belde ik weer naar gsmweb om te vragen of ze al wat binnen hadden gekregen. Dezelfde dame die ik voor het weekend sprak vertelde mij dat er 'sowieso nog geen jetblack binnen was'. Ik wilde toen mijn order annuleren, waarop zij antwoordde dat het niet meer kon omdat mijn aanvraag was door gekoppeld.

Order zo snel mogelijk annuleren

Wij vinden dat Gsmweb.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Gsmweb.nl?