Klacht GSMWEB.NL: Geen levertijd bekend over bestelde toestel

NKC

Wij hebben een week geleden een bestelling geplaatst en ze hebben ons een verwachte levertijd van 1-2 werkdagen gegeven. We zijn nu een week verder en elke keer zeggen ze dat er een levering komt en als het toestel hierbij zit dat ze het dan zullen leveren. Niemand kan mij een exacte leverdatum geven en het wordt maar steeds opgeschoven. Ik zit thuis met een defecte toestel en ben afhankelijk van mijn nieuwe levering. Het ergste is dat ik vorige week vrijdag al iets besteld heb en zij moeten dan ervoor zorgen dat het toestel op tijd binnen is bij ze. Snap niet dat het toestel er niet bij kan zijn bij een levering bij ze terwijl een klant hier op zit te wachten. Echt een waardeloze klantenservice. Graag een klacht indienen hiervoor!

Mij zo snel mogelijk duidelijk een leverdatum noemen en zo snel mogelijk het toestel opsturen graag.

Wij vinden dat GSMWEB.NL hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over GSMWEB.NL?