Klacht GSMWEB.NL: Het niet kunnen leveren van toestel, cash-back of wat dan ook.

WBende

Ik heb op 15 september 2017 mijn contract verlengd bij GSM-Web, tot op heden lukt het hun niet om het toestel te leveren wat ik bij mijn bestelling heb besteld. ik heb op 25 oktober 2017 akkoord gegeven voor een cash-back, na navraag van mijnzelf lijkt deze cash back een stuk lager te liggen. Vanaf 25 oktober tot heden heb ik ook niet het geld op mijn rekening gehad van GSMWeb. Ik wil nu het contract wat ik heb afgesloten laten ontbinden zodat ik gewoon bij de provider terecht kan om rechtstreeks een abonnement af te sluiten. Vorige week contact gehad met gsm-web en er wordt gezegd dat je een zakelijk abonnement niet meer kunt beëindigen. Dit lijkt mij niet geheel te kloppen. Ik heb een product besteld wat ik tot op heden niet heb ontvangen.

Ik wil graag het contract laten ontbinden en zelf op zoek gaan naar een provider die het toestel direct kan leveren. De cash-back is niet meer noodzakelijk hierbij.

Wij vinden dat GSMWEB.NL hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over GSMWEB.NL?