Klacht GSMWEB.NL: Levering

Klachtnummer
# 413010
Gebruiker
iPhone11ProMax
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 20 december een abo afgesloten voor een iPhone 11 Pro Max. Toestel zou op voorraad zijn volgens medewerkers en de website. Inmiddels is het 31 december en heb ik nog steeds geen toestel. Ik heb meerdere malen contact opgenomen met GSMWEB en heb elke keer te horen gekregen dat het toestel vandaag verzonden zou worden, ik tussen 17.00 en 19.00 uur een track & trace link zou krijgen en ik het toestel de volgende dag in huis zou hebben. Dit is mij beloofd en er is in geen enkele gesprek sprake geweest van twijfeltaal of een verwachting. Vandaag 2 keer gebeld en medewerkster Yousra geeft aan dat ze niet snapt waarom de collega’s valse beloftes hebben gedaan en het toestel helemaal niet op voorraad is en ik het pas na 2 januari KAN verwachten.

Met een wachttijd of een levertijd van 2 weken had ik mijn abo natuurlijk ook ergens anders kunnen afsluiten.

De oplossing

Duidelijke en concrete antwoorden en zo snel mogelijk het toestel in huis hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat GSMWEB.NL hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over GSMWEB.NL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen